Tag Archive

Wreckless Intent 3-3-19

Published on March 3, 2019 By Zeez Yerba Buena

It’s going down in the town!!! Wreckless Intent is back in Studio2B!!! Jason Myles will be joining us by phone before his band Bitter Lake rocks the The Elbow Room at Jack London Square in Oakland!!! So you’re stuck with Mike Glendinning, Jay Austin Graham and Zee!!! We’ll have a special guest in house with […]

Wreckless Intent 2-24-19

Published on February 24, 2019 By Zeez Yerba Buena

Why hello there world!!! Wreckless Intent will be taking a break this week. Please check out our past shows and check out what the Wreckless Crew is up to in their off time by checking out all the links I’m about to plug for, Mike Glendinning, Jay Austin Graham, Jason Myles and Zee!!! Tune in […]

Wreckless Intent 1-13-19

Published on January 13, 2019 By Zeez Yerba Buena

Hello there beautiful people!!! Wreckless Intent is back in the new year! After a much needed rest, Mike Glendinning, Jay Austin Graham  and Zee are back in Studio2B!!! We’ll be joined by our friend Jason Myles! We hope you all had a great holiday season & we’re so happy to be back!!! Shit is getting crazy out      there people and we’re here to talk  about it!!! Government Shutdown, Social Media  more dangerous than smoking and  Racism on Minds.com!!! Like I said,   Shit is hitting the fan!!! Join us  tonight to hear all about it live 6-8PM in Studio2B right […]

Wreckless Intent 12-2-18

Published on December 2, 2018 By Zeez Yerba Buena

Would you take a look at these crazy SOBS!!! Wreckless Intent back at ya for your unorthodox entertainment for Sunday!!! We have some great topics to discus! Anti-Abortion bill could give the death penalty as punishment, #QAnon patch worn by a deputy during a meeting with the Vice President, and a Yale study that shows liberals dumb down […]

Wreckless Intent 11-25-18

Published on November 25, 2018 By Zeez Yerba Buena

We’re one big happy family here at Wreckless Intent!!! We have some interesting topics for ya tonight folks! From the madness of Black Friday shopping, Minds Social Media, Antifa, what thanks giving is really about and #thotaudit! It’s gonna be as Wreckless as usual!!! Be sure to join the terrific trio, Mike Glendinning, Jay Austin Graham and Zee in Studio2B from […]

Wreckless Intent – Replay

Published on October 14, 2018 By Zeez Yerba Buena

Hey hey you you, wanna listen to a replay? Well that’s what we have to offer this week! Zee & Jay need the night off so we’re giving Mike the night off too! Be sure to check out last weeks Wreckless Intent as well as other past shows! Mike Glendinning will be in the studio from 4-6 for Underground Mayhem Podcast so don’t miss […]

Wreckless Intent 10-7-18

Published on October 7, 2018 By Zeez Yerba Buena

Well well well howdy there people of the world!!! Wreckless Sundays are here to stay!!! LOL WTF LMAO!!!!! Why do so many people love watching the Kardashians, who really cares about Mike “the situation” Sorrentino going to jail for 8 months for tax evasion? Why is everyone surprised that DT had toilet paper stuck to the bottom of his shoes and no one told […]

Wreckless Intent 9-16-18 “Father forgive me”

Published on September 16, 2018 By Zeez Yerba Buena

Let me get this straight, Gays- Bad but Blowjob from child-sure why not!? WTF!!! Here at Wreckless Intent, we’re gonna touch on how messed up this whole situation is with the Catholic Church!!! We’ll have my good friend Sister Dinah Might call in with some thoughts on the matter. Also on the line-up we have Pink Pantherz Espresso, the EU doing away with memes, fake Google […]

Wreckless Intent 8/26/18

Published on August 26, 2018 By Zeez Yerba Buena

We are back to get Wreckless!!! Mike Glendinning, Luke “walgreens” Sauer, Jay Austin Graham and me Zee are back to give you some Wreckless Shit!!! Bait cars, farting security guard and poop patrol here in San Francisco Oh My!!! Where will the conversation steer us tonight!!! You’ll have to listen to find out!!! We will also have a caller in […]

Wreckless Intent 8-12-18

Published on August 12, 2018 By Zeez Yerba Buena

LET’S GET READY TO GET WRECKLLLLEEEEESSSSSSS!!! Zee here back to join this group of crazies Mike Glendinning & Jay Austin Graham!!! Luke “Walgreens” Sauer will be off for the night! I think he picked up a shift at CVS!!! LOL!!! We have another kick ass show for ya!!! NFL vs Trump, Mainstream Social Media Purging Conservatives Alex Jones, Gavin McInnis […]

Wreckless Intent 7/29/2018

Published on July 29, 2018 By Zeez Yerba Buena

It’s Sunday Bitches!!!! That means it’s time to get FUCKING WRECKLESS!!!! We’ve got Mike Glendinning, Jay Austin Graham and me Zee in Studio2B!!! We’ve got a great show for ya!!!! We’ll be joined by a very special guest caller! We’re not even sure what he’s gonna say but I know it will be Wreckless!!!! I’ve heard he’s been known to […]

%d bloggers like this: