UNEEK RADIO Season 12 Ep.11 “GET UP 10!” 07.23.19

UNEEK RADIO S.12 EP.11 “GET UP 10!” DJ KWEEN UNEEK & CALIKOO finally catches up with one another and kicks off the show talkin’ bout some real life shit & all other types of shit that will make you either love’em or love’em even more!!… lol! Either way, it doesn’t matter because they’re just happy to be on air! On this episode Special Guest Artist “Quizz” from Baltimore & “Menz” who is a very close friend to the Kween. Everyone loves her! How can you not???Tune in LIVE 8pm-10pm STUDIO 1A!!

Cardi B. “Get Up 10” (Lyrics)

Look, they gave a bitch two options: strippin’ or lose
Used to dance in a club right across from my school

I said “dance” not “fuck”, don’t get it confused
Had to set the record straight ’cause bitches love to assume

Mama couldn’t give it to me, had to get at Sue’s
Lord only knows how I got in those shoes
I was covered in dollars, now I’m drippin’ in jewels

A bitch play with my money? Might as well spit in my food
Bitches hated my guts, now they swear we was cool
Went from makin’ tuna sandwiches to makin’ the news
I started speakin’ my mind and tripled my views
Real bitch, only thing fake is the boobs
Get money, go hard, you’re mothafuckin’ right
Never been a fraud in my mothafuckin’ life

Get money, go hard, damn fuckin’ right
Stunting on these bitches out of mothafuckin’ spite
Ain’t no runnin’ up on me, went from nothin’ to glory
I ain’t tellin’ y’all to do it, I’m just tellin’ my story
I don’t hang with these bitches ’cause these bitches be corny
And I got enough bras, y’all ain’t gotta support me
I went from rag to riches, went from WIC to lit, nigga
Only person in my fam to see six figures
The pressure on your shoulders feel like boulders
When you gotta make sure that everybody straight
Bitches stab you in your back while they smilin’ in your face
Talking crazy on your name, trying not to catch a case
I waited my whole life just to shit on niggas
Climbed to the top floor so I can spit on niggas
Said “I was just tryna chill and make bangers” (bangers)
Tell all these old bitches they in danger (stop)
The thing on my hip whip bitches into shape (brrrt)
That’s what I call a fuckin’ waist trainer

You gon’ run up on who and do what? (who?)
I think y’all got your story screwed up (yeah)
I came here to ball, is you nuts?
I don’t want your punk-ass man, I’m too tough (facts)
I’m the one that’s killin’ shit, hands down (hands down)
If you got a problem with me, say it now (say it)
Cause I don’t wanna hear no sneak dissin’ (huh?)
‘Specially not from one you weak bitches
I’m on go like I don’t see no stop lights (skrrt)
I’m steppin’ out every day, prom night (facts)
So if it’s all love, show me love then (huh?)
‘Cause you hatin’ on a bitch, that’s what it sounds like
Beast, mode, that’s how I give it up, nigga
Hoodie, low, that’s how I’m pullin’ up
Just ’cause I been on the road don’t mean I been on the run
And you gon’ have to learn to hold your tongue or hold the gun (brrrt, woo)
And we all know you ain’t that type (no)
I smack you and the bitch that you act like (yeah)
I started gettin’ money, bitches upset (cash)
They remind me of my pussy, bitches mad tight
Nails done, hair lit, keep them both laced (laced)
Co-come through shinin’ with a Rollie bust face (shine)
He-headshot, headshot, tell ’em closed case
Ain’t no bitches spittin’ like this since ’08
I don’t trust no nigga, I don’t fear no bitch (fear no bitch)
Whole life been through some fucked up shit (fucked up)
They say I’m too that, oh, I’m too this
When you see what I’ve seen, you end up like this (woo)
I walked into the label, “Where the check at?” (where the check?)
Cardi B on the charts, ain’t expect that
Where that bitch that was claimin’ she a threat? (where?)
I’ma put a Louboutin where her neck at
They say I’m too ratchet, they say I act wild (I act wild, wild)
I’m tryna whip the foreign like a bad ass child (bad ass child, skrrt)
They caught me slippin’ once, tell ’em try that now (try that now)
Cardi B, know it’s me, hear that “blap” sound (blap!)

Follow Us On Ig: https://www.instagram.com/uneekradiosf

Like Us On Fb: https://www.facebook.com/uneekradiosf

July 26 -FRIDAY DJ KWEEN UNEEK “BLESS THE MIC!” @EL RIO 3158 MISSION ST. SF

****SHOW CUTS IN 7 MINUTES LATE!!****

HIT DOWNLOAD TO SLIDE CURSOR ON PLAYER. PODCAST STARTS 00:07:00 MINUTES. ENJOY THE SHOW!

Tags: , , , , , , ,

Leave a Comment

%d bloggers like this: